Завдання на 30.04- 03.05.2020
Любі діти! Сьогодні ми напишемо з вами контрольну роботу (списування).
Будьте уважними під час виконання завдань!
Запишіть: Списування
Спишіть текст, підкресліть вставлені вами букви.
Збирання роси
(З)давніх-давен побутує хлібороб(ськ /зьк) ий
звичай збира..(н/нн)я роси. На початку травня, в час
розвитку оз..(и/е)мини, селяни виходили (з)бирати росу. Вони одягали св..ятковий одяг, брали (ї /йі)жу. До схід сонця заходили (до)сусідів і вирушали (в)поле. Йшли лише попарно. Дорогою (не)розмовляли, до стрічних віталися поклоном. Так велів звичай.
!!! Підкресліть вставлені букви.
Випиши з тексту по 3 слова кожної частини мови.
Іменники-..., ..., ... .
Прикметники-..., ..., ... .
Дієслова-..., ..., ... .
Прислівники-...,...,... .
Прийменники-..., ..., ... .
1. Розв’язати задачу.
Із однієї ділянки зібрали 8 мішків картоплі, а з другої —
12 таких мішків. Маса всієї картоплі 1400 кг. Скільки
кілограмів картоплі зібрали з кожної ділянки окремо?
Ід .- 8 м. - ?кг,
} 1400кг, ?м. по ?кг
} 1400кг, ?м. по ?кг
ІІд.- 12 м. ?кг,
.
2. Обчислити письмово (у стовпчик). У І стовпчику
приклади з остачею.
520 : 70 7020 • 60
475 : 90 53 550 : 90
164 : 50 414 600 : 600
3. Переведи в одну одиницю вимірювання. Виконай
обчислення письмово (у стовпчик)
23 кг 040 г • 20 58 м 10 см : 70 269 т 500 кг : 700кг
4. Розв’язати рівняння.
810 : х= 90 х: 40 = 520
5. Знайти значення виразу
240 • b– b • 4
Якщо b= 300, то…
Бажаю успіхів!!!
Літературне читання
Тема "Контрольна робота.
Робота з літературним твором"
Завдання виконати в робочому зошиті.
Робота з літературним твором"
Завдання виконати в робочому зошиті.
Велосипед для Катрусі
Тієї осені Катрусі купили велосипед. О, скільки
щастя! У її старшого братика Дениса давно вже був великий, з рамою. Він часто
возив на ній Катруську, коли батьки казали. А по своїй волі катати не хотів.
Тож мрією дівчинки був свій, власний велосипед.
Що й казати, Катруська просто марила цією
покупкою.
А тут уже наступного дня батьки привезли
новенького, лискучого червоного велосипедика. Ох і щаслива була дівчинка — її
мрія здійснилася!
Та тут нагодився братик і геть зіпсував настрій
сестрі:
— Малече, ти спочатку навчися їздити на ньому!
— Синку, не ображай сестру, вона навчиться,
обов’язково. Ти ж також колись не вмів, а потім навчився. Доню, ходімо вчитися!
Вони вийшли з квартири. Денис — за ними. Катруся
вилізла на сидіння, яке тато підкрутив спеціально для неї, стиснула ручками
кермо і поглядом тріумфатора обвела всіх навколо. Мовляв, от я сиджу на
велосипеді — своєму, власному, а зараз поїду.
Як тільки тато відпустив велосипед, Катруська
скрутила кермо і наїхала пряменько на дерево. Коли тато з Денисом добігли до
місця пригоди, то знайшли там покарлючений велосипедик і Катрусю, яка сиділа на
траві й тільки кліпала очима.
— Тату, відремонтуй, будь ласка, чимшвидше мого
велосипедика, а то так ще й літо мине, а я не навчуся їздити, — тихо промовила
Катруся.
За день велосипедика було відремонтовано, і
Катруся продовжувала падати. Вона набивала синці й здирала лікті та коліна,
доки не навчилася тримати кермо у правильному напрямку і не перехилятися набік.
Словом, доки не навчилася їздити сама без підтримки.
З того великого дня вона майже не злізала зі
свого залізного друга. І до подружок, і до бабусі, й до магазину на ньому
їздила. Вона не тямила себе від щастя відтоді, як їй купили велосипед.
Та якось Денис прийшов додому дуже засмучений, бо
зламав свого велосипеда — врізався в дерево.
— Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося
якось.
Денис аж очі витріщив на сестру від подиву. Але
відразу йому стало соромно, що от він колись не хотів катати Катрусю на своєму
велосипеді, а тут вона так просто пропонує йому свій. Денис підійшов до
Катруськи, обійняв і вперше в житті зрозумів, що кращого друга, ніж його
маленька сестра, у нього немає.
За Дариною Мурмуєнко
Виконай завдання.
1. Визнач жанр твору.
А легенда
Б казка
В оповідання
2. Оповідання – це:
А невеликий
за розміром розповідний художній твір
про одну чи кілька подій у житті
людей, тварин.
Б народний або літературний твір
про вигадані, часто
фантастичні події.
В поетичний твір, поділений на
рядки, які римуються.
3. Яку з ознак справжньої дружби демонструє героїня твору?
А справжні
друзі завжди раді вашим успіхам
Б справжні
друзі завжди готові прийти на допомогу
В справжні друзі не нав’язливі
4. Обери рядок, у якому записано речення, що допомагає краще уявити
стосунки
між героями твору.
А “ Не переживай! На моєму
їздитимеш — поділимося якось ”.
Б “ За день велосипедика було
відремонтовано, і Катруся продовжувала
падати ”.
В “ Денис аж очі витріщив на
сестру від подиву ”.
5. Яке прислів’я найточніше виражає основну думку твору?
А Без біди друга не пізнаєш
Б Людина без друзів, що дерево без коріння
В Вірний приятель — то найбільший скарб
6. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності.
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
А Перший виїзд Катрусі на велосипеді.
Б Здійснилася мрія Катрусі.
В Пригода з Денисом.
Г Зміна ставлення Дениса до сестри.
Ґ Чому зіпсувався настрій у Катрусі?
Д Катруся навчилася їздити на велосипеді.
7. Чому Денис змінив ставлення до сестри?
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Чи справді Катруся була
справжнім другом?
Доведи свою думку. Напиши 7-8 речень.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комментарии
Отправить комментарий